loading...
دنیای آلمانی
مدیر وبلاگ بازدید : 51 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

در اینجا لینک دانلود رایگان یک کتاب داستان به زبان آلمانی را قرار دادم که توصیه می کنم برای بهتر شدن زبانتون حتما مطالعش کنید. البته من تعداد زیادی از این کتابها را دارم که به مرور در پست های بعدی آنها را در اختیار شما قرار می دم.

دانلود رایگان کتاب Wir Kinder vom Bahnhof Zoo از Christiane F


لینک دانلود کتاب

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام و عرض ادب. به وبلاگ من خوش آمدید. در این وبلاگ سعی می کنم تا هر آنچه برای آشنائی با کشور آلمان و همین طور آموختن زبان آلمانی نیاز هست گردآوری کنم. با تشکر و ارادت.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 38
  • بازدید کلی : 2,325